среда, 26. март 2008.

“COSMOPOLITAN”, “ELLE”, “BEAUTY EXPERT”,…

Trendovi su svuda oko nas! Nebitno je to da li ih pratimo ili im se namjerno suprostavljamo, samim tim što ih primjećujemo (ili naslućujemo) mi smo već u njihovoj vlasti. Oni su sveprisutni, agresivni i ne trpe diskusiju o vrijednostima koje cijene.Takodje, njih kao da obavija neka mistična izmaglica neznanja: odakle dolaze?Kako se radjaju? Gdje odlaze poslije smrti? Ko upravlja njima? Od čega su stvoreni?
Naravno, niko normalan se ne bavi ovim pitanjima.
Mnogo je interesntnije i prijatnije pratiti trendove, uzivati u njima, definisati sebe kroz njih (veća definisanost - više stila!).To ponekad zna da bude naporno, ali do svih vrijednih stvari u životu se stiže kroz muku. Na kraju puta, ipak, čeka zaslužena nagrada: taj osjećaj da je sve na tebi, oko tebe, u tebi – u trendu. Nezamjenjivo...
E sad, postoje ljudi koji instinktivno osjećaju radjanje nekog trenda, neka vrsta trendy – apostola, i oni koji ga prihvataju tek kad ga prepoznaju svuda oko sebe, nazovimo ih trendy – kameleonima, ali i oni kojima sklonost ka praćenju trendova nije urodjena, a ne žele da budu isključeni iz njega. Da bi se takvi naučili pravim vrijednostima potrebno ih je obrazovati, i predstaviti im trend kroz slike, riječi i savjete.
Tu svetu misiju na sebe su,izmedju ostalih, preuzeli časopisi kao što su: “Cosmopolitan”, “Elle”, “Beauty expert”.
Nikako se ne može prepričati šta se to nalazi u njima.Ali, evo nekih tema kojima se oni bave...



“Elle”: “Ovog proleća volimo – miks dezena, stil Marion Cotillard, mini, etno, XL torbe...”, “Facebook – imate li i vi svoj profil ?”, “Chic venčanje – 8 bajkovitih outfita + blistavi make up, beauty plan”











“Cosmopolitan”:”Vesti iz muške svesti : kako pričaju o nama kada ih ne čujemo...”, “Seksi fit izgled, uz ekskluzivne savete holivudskog trenera”, “Pravac – ’V – zona”: Šest taktika da bi vas on zadovoljio.”







“Beauty expert”:”nove usne koje će te voleti (“AKO MATERIJALNE STVARI UGLAVNOM MENJAMO POSLE SVEGA NEKOLIKO GODINA KORIŠĆENJA, ZAŠTO BI NAM USNE BILE ISTE U DVADESETIM I U ŠEZDESETIM”)





Dok budete čitali neke od ovih članaka, znajte da milioni ljudi čitaju isto, osjećaju isto, misle isto kao i vi… Nema više usamljenosti, svi smo mladi, lijepi, srećni, zaljubljeni, glamurozni, I povezani istom mrežom – TRENDOM.

Mihailo Jovićević

Нема коментара: