Naravno, niko normalan se ne bavi ovim pitanjima.
Mnogo je interesntnije i prijatnije pratiti trendove, uzivati u njima, definisati sebe kroz njih (veća definisanost - više stila!).To ponekad zna da bude naporno, ali do svih vrijednih stvari u životu se stiže kroz muku. Na kraju puta, ipak, čeka zaslužena nagrada: taj osjećaj da je sve na tebi, oko tebe, u tebi – u trendu. Nezamjenjivo...
E sad, postoje ljudi koji instinktivno osjećaju radjanje nekog trenda, neka vrsta trendy – apostola, i oni koji ga prihvataju tek kad ga prepoznaju svuda oko sebe, nazovimo ih trendy – kameleonima, ali i oni kojima sklonost ka praćenju trendova nije urodjena, a ne žele da budu isključeni iz njega. Da bi se takvi naučili pravim vrijednostima potrebno ih je obrazovati, i predstaviti im trend kroz slike, riječi i savjete.
Tu svetu misiju na sebe su,izmedju ostalih, preuzeli časopisi kao što su: “Cosmopolitan”, “Elle”, “Beauty expert”.
Nikako se ne može prepričati šta se to nalazi u njima.Ali, evo nekih tema kojima se oni bave...

“Elle”: “Ovog proleća volimo – miks dezena, stil Marion Cotillard, mini, etno, XL torbe...”, “Facebook – imate li i vi svoj profil ?”, “Chic venčanje – 8 bajkovitih outfita + blistavi make up, beauty plan”

“Cosmopolitan”:”Vesti iz muške svesti : kako pričaju o nama kada ih ne čujemo...”, “Seksi fit izgled, uz ekskluzivne savete holivudskog trenera”, “Pravac – ’V – zona”: Šest taktika da bi vas on zadovoljio.”

“Beauty expert”:”nove usne koje će te voleti (“AKO MATERIJALNE STVARI UGLAVNOM MENJAMO POSLE SVEGA NEKOLIKO GODINA KORIŠĆENJA, ZAŠTO BI NAM USNE BILE ISTE U DVADESETIM I U ŠEZDESETIM”)
Dok budete čitali neke od ovih članaka, znajte da milioni ljudi čitaju isto, osjećaju isto, misle isto kao i vi… Nema više usamljenosti, svi smo mladi, lijepi, srećni, zaljubljeni, glamurozni, I povezani istom mrežom – TRENDOM.
Mihailo Jovićević
Нема коментара:
Постави коментар